Online training beter slapen

Goede nachtrust zorgt voor herstel van lichaam en geest, maar wat gebeurt er nu eigenlijk wanneer je slecht slaapt?

Een studie heeft in 2004 uitgewezen dat 1 op de 3 volwassen mensen  problemen heeft met de slaap. Dat zal ongetwijfeld weinig veranderd zijn anno 2015.

Door slecht slapen kun je last krijgen van sombere gevoelens, prikkelbaarheid en zelfs depressief worden. Overdags functioneer je slechter, ben je slechter geconcentreerd en moe. Je kunt zelfs angst ontwikkelen voor de nacht in de zin dat je bang bent dat je weer wakker zult liggen. Zo kun je de overtuiging krijgen dat je altijd slecht slaapt.

Hoe doorbreek je deze cirkel? Hoe doorbreek je het slechte slapen? Is er wel een remedie die werkt?

Slapen

Goede nachtrust is belangrijk

Ja, die is er! De training is een niet-medicamenteuze aanpak van slaapproblemen in de GGZ.  Ondertussen is hij verder doorontwikkeld en is er een eindresultaat uitgekomen waarvan veel mensen baat hebben gehad.

Inhoud van de training:

  • Slaapdagboek
  • Intake/Vragenlijst slaapgewoonten
  • Tips voor beter slapen
  • Ontspanningstechnieken
  • G-schema
  • Oefeningen
  • Opdrachten
  • Evaluatie

Waar en wanneer vind de training plaats?

Online dus waar jij deze wilt volgen en op ieder gewenst tijdstip.

Wat levert het jou op?

Inzicht in je slaappatroon, een betere slaap, minder piekergedachte, meer ontspanning, beter humeur en een betere concentratie.

Investering in beter slapen:

45 euro

Wat krijg jij ervoor terug?

  1. Uiteraard een betere nachtrust.
  2. Inzicht in jouw slaappatroon
  3. Ingesproken ontspanningsoefeningen
  4. Aantal mails, met oefeningen, tips, slaapdagboek en evaluatie

Start van de training:

Direct na ontvangen van betaling

Inschrijfformulier
Bezig met versturen
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail