G-schema

G-schema wat is het en wat kan je ermee?

Het G-schema helpt je om gebeurtenissen, waar je een vervelend gevoel aan over hebt gehouden, in een ander daglicht te stellen zodat jouw gevoel van vervelend afneemt of verdwijnt.

Ken je dat, dat er iets gebeurt en je blijft er maar over piekeren? Iemand ging te keer tegen je zonder een reden, je voelt je rot en weet niet goed waarom. Je gedachten blijven malen om die ene gebeurtenis. Bij iedere vervelende gebeurtenis komt een bepaald gevoel kijken waardoor je je op een bepaalde manier gedraagt met als gevolg dat jij je rot blijft voelen, terwijl het vaak een probleem van de ander is en wat jij je teveel aantrekt. Door het G-schema toe te passen zie je waar of bij wie het echt probleem ligt. Dat inzicht helpt je om het beter los te laten en daardoor voel je je opgelucht. Piekeren kost nu eenmaal veel energie. Als je niet meer piekert, leef je veel prettiger. Je wordt positiever en dus gelukkiger.

G-schema voorkomt piekeren

G-schema toepassen voorkomt piekeren

Het G-schema is een zelfhulptechniek die je jezelf eigen moet maken door veel te oefenen en bewust te worden.

Inhoud van de training:

  • Filmpje met uitleg wat het G-schema is en de instructie hoe je het zelf toe kunt passen.

Waar en wanneer vind de training plaats?

Direct na betaling krijg je het bestand met de training van het G-schema toegestuurd.

Wat levert het jou op?

Inzicht in je gedachten, emoties en gedrag. het eigen maken van een positievere kijk op het leven.

Investering: 5 euro.

Start van de training:

Direct na ontvangen van betaling

Inschrijven:

Inschrijfformulier
Bezig met versturen
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail